Я до фейсбілдингу


Недавно мої дівчата попросили мене показати свої фото до фейсбілдингу. До цього мені ніколи не приходило в голову порівнювати власні фото. Але почала шукати світлини 3-4 річної давгості і...приємно здивувалася! За цей час багато змінилось: зачіска, посмішка (зараз ношу брекети), міміка . Але в ту футболку ще влізаю - це радує. А так - самі судіть про мої зміни. Я, вже своїм професійно-прискіпливим поглядом, бачу пружніший лоб (навіть на фото помітно, не лише по відчуттях), вищі брови і верхні повіки, які піднялись, виразніші очі, вилиці, менші щоки, чіткіші губи. Ну а шкіра моя після знайомства з фейсбілдингом взагалі стала іншою. Я забула про тональний крем! Мені подобається. Фото навмисне робила без макіяжу і фільтрів.

Facebuilding Lessons

Немає коментарів:

Дописати коментар